روشهای تبلیغاتی و جنگ رسانه دشمن علیه جوانان

روشهای تبلیغاتی و جنگ رسانه دشمن علیه جوانان

جنگ روانی دشمن
روشهای تبلیغاتی دشمن علیه جوانان
جنگ رسانه دشمن علیه جوانان
عملیات روانی دشمن
شگردهای تبلیغاتی جنگ نرم
فضای رسانه ای عملیات روانی
روشهای تبلیغاتی و جنگ رسانه دشمن علیه جوانان
دانلود پایان نامه جنگ روانی دشمن
دانلود پایان نامه رشته علوم سیاسی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته علوم سیاسی

روشهای تبلیغاتی و جنگ رسانه دشمن علیه جوانان

 

مقدمه 

در دنیای امروز كه تحولات تكنولوژیك در زمینه الكترونیك، بویژه تكنولوژی فضائی كه ابزار سلطه كشورهای پیشرفته صنعتی بر كشورهای جهان سوم را فراهم كرده، واحدهای روانی سازمان یافته کشورهای غربی طیف وسیعی از رادیوها، تلویزیون ها، ماهواره ها، كتابخانه ها، بورس های دانشگاهی، خانه های فرهنگی، آژانس های تبلیغاتی و تحقیقاتی، مراكز فیلم سازی، واحدهای جنگ روانی نظامی، تشكیلات ستادی و امثال آنها را شامل می شوند.

 

ابزار عملیات روانی در جهان امروز «جهان ذهنی و غیرذهنی» را بدنیا مخابره می كند و تعیین می كند كه مثلا مردم دنیا امروز به كودتا در فیلیپین و فردا به لایه ازن و روز بعد به ایدز و هفته بعد به موضوع دیگری فكر كنند و همه این دستور جلسه ها از سوی كسانی برای مردم دنیا تعیین می شود كه كنترل خبرگزاری ها و رسانه های بین المللی را در دست دارند. در این خصوص، آسوشیتدپرس 17 میلیون واژه، یونایتدپرس 11 میلیون واژه، فرانس پرس 3 میلیون و 350 هزار واژه و رویتر یك میلیون و 500 هزار واژه به جهان مخابره می كنند. به عبارت دقیقتر این چهار غول روزانه چهل میلیون كلمه، كه 28 میلیون كلمه آن از سوی دو خبرگزاری آسوشیتدپرس و یونایتدپرس متعلق به آمریكا، خدنگ وار به جهان شلیك می كنند.

 

عملیات روانی کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران ازروز پس از پیروزی انقلاب اسلامی 22 بهمن 57 آغاز شد و در طول سه دهه گذشته به انحاء مختلف تداوم یافت، اما با توجه به ناكامی آمریكا در اعمال نظام تك قطبی از یك سو، و تحكیم ثبات و امنیت، توسعه پایدار و رشد علمی فزاینده ایران اسلامی به سمت یك كشور قدرتمند و برخوردار از انرژی هسته ای و نیز ایفای نقش یك بازیگر مدبر، با نفوذ و تعیین كننده در عرصه روابط بین الملل منطقه ای و بین المللی ، از سوی دیگر، و همچنین هزینه بر و پرمخاطره بودن رویارویی نظامی با ایران، بدنبال حوادث 11 سپتامبر 2001 و شكل گیری روند رو به تزاید جنگ های نامتفارن، آمریکا به همراه سایر کشورهای متحد غربی خود،  بر شدت وحدت عملیات روانی خود علیه جمهوری اسلامی و جوانان کشورمان افزودند. که در این بخش از گزارش به تعیین فضای کلی رسانه ای علیه جوانان کشور، محور یابی عملیات روانی علیه جوانان  در رسانه های بیگانه و تحلیل بررسیهای صورت گرفته می پردازیم. 

 

 

 

کلمات کلیدی:

عملیات روانی

شگردهای تبلیغاتی جنگ نرم

فضای رسانه ای عملیات روانی

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف تحقیق

پیشینه تحقیق

سؤالات تحقیق

روش تحقیق

روش جمع‌آوری اطلاعات

جامعه آماری و نمونه تحقیق (روش نمونه‌گیری ذکر شود)

ابزار اندازه‌گیری (روایی و اعتبار ابزار ذکر شود)

روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات و مدل‌های آماری مورد استفاده

تعریف مفاهیم

 ارائه و تحلیل داده های جمع آوری شده از رسانه های بیگانه

مقدمه

 فضای کلی رسانه ای علیه قشر جوان ایرانی با تاکید بر تبلیغات رسانه های بیگانه

 محور یابی  عملیات روانی

 اطلاعات کمی محوریابی عملیات روانی رسانه های بیگانه علیه جوانان

 

در این بخش از گزارش، هر یک این پنج مقوله اصلی و زیر مقوله های آنها، به تفکیک در قالب نمودار و جداول زیر نشان داده می شوند.

الف) موضوعات و مسائل اجتماعی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای اجتماعی

نمودار ۱- اجتماعی (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۲- اجتماعی (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۳- اجتماعی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۴- اجتماعی (درصد سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۵- اجتماعی (مجموع فراوانی متغیرهای عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی به تفکیک کشور)

نمودار ۶- اجتماعی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشورها به تفکیک عامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۷- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی آمریکا)

نمودار ۷- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی اسرائیل)

نمودار ۹- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی انگلیس)

نمودار ۱۰- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی فرانسه)

نمودار ۱۱- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی آلمان)

نمودار ۱۲- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی گروه های معاند و مخالف)

ب) متغیر های اقتصادی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای اقتصادی

نمودار ۱۳- اقتصادی  (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۴- اقتصادی  (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۵- اقتصادی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۶- اقتصادی (درصد سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای سیاسی

نمودار ۲۰- سیاسی  (وضعیت فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی به تفکبک کشور)

نمودار ۲۱- سیاسی  (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۲- سیاسی  (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۳- سیاسی  (مجموع فراوانی فعالیت هر یک از کشورها در جهت ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۴- سیاسی  (درصد فعالیت هر یک از کشورها در جهت ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۵- سیاسی  (درصد فعالیت آمریکا به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۶- سیاسی  (درصد فعالیت اسرائیل به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۷- سیاسی  (درصد فعالیت انگلیس به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۸- سیاسی  (درصد فعالیت فرانسه به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۹- سیاسی  (درصد فعالیت آلمان به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۳۰- سیاسی  (درصد فعالیت معاند و مخالف به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

ت) متغیر مسائل فرهنگی و مذهبی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای فرهنگی و مذهبی

نمودار ۳۱- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۲- فرهنگی و مذهبی (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۳- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۴- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۵- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشور در ایجاد تأثیر بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی از طریق عوامل عملیات روانی)

نمودار ۳۶- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت آمریکا به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۷- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت اسرائیل به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۸- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت انگلیس به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۹- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت فرانسه به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۴۰- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت آلمان به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۴۱- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت گروه های معاند و مخالف به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

ث) سایر موضوعات ( غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه )

نمودار ۱۷- اقتصادی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد مرلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۸- اقتصادی (درصد مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی “القاء بحرانی بودن اوضاع جوانان و بزرگنمایی مشکلات جوانان”)

نمودار ۱۹- اقتصادی (درصد مجموع سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی “القاء وجود تبعیض طبقاتی در میان جوانان”)

متغیر مسائل سیاسی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه موضوعات متفرقه غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه

نمودار ۴۲- سایر موضوعات  (مجموع فراوانی عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی سایر موضوعات به تفکیک کشور)

نمودار ۴۳- سایر موضوعات  (درصد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی سایر موضوعات به تفکیک کشور)

ت) مجموع کل فراوانی مؤلفه های عملیات روانی

نمودار ۴۴- مجموع کل فراوانی فعالیت های عملیات روانی به تفکیک حوزه های تأثیر

نمودار ۴۵- درصد کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک حوزه های تأثیر

نمودار ۴۶- مجموع کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک کشور

نمودار ۴۷- درصد کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک کشور

محورهایی که بیشترین استفاده را در عملیات رسانه ای بیگانگان داشتند

محورهایی که کمترین استفاده را در عملیات رسانه ای بیگانگان داشتند

محورهایی که در عملیات رسانه ای همه کشورها بیگانه مورد استفاده قرار گرفته

شگردهای تبلیغی

  • ابعاد و مولفه های عوامل سازمانی و شغلی و شخصی در ترک شغل

    ابعاد و مولفه های عوامل سازمانی و شغلی و شخصی در ترک شغل عوامل شخصی در ترک شغل عوامل شغلی در ترک شغل عوامل سازمانی در ترک شغل ابعاد و مولفه های عوامل شخصی در ترک شغل ابعاد و مولفه…

  • انتخاب رله و کنترل توان همزمان در شبکه های مخابرات مشارکتی

    انتخاب رله و کنترل توان همزمان در شبکه های مخابرات مشارکتی انتخاب رله بهینه سازی توان مخابرات مشارکتی شبکه های مخابرات مشارکتی انتخاب رله در شبکه های مخابرات مشارکتی انتخاب کنترل توان همزمان در شبکه های مخابرات مشارکتی انتخاب رله…

  • مبانی نظری بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش

    مبانی نظری بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش ساختار سازمانی مدیریت دانش تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش رابطه ساختار سازمانی بر مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در شرکتها استقرار مدیریت دانش در شرکتهای فعال شهید رجائی مبانی نظری…

  • اصول کلی حقوق و حقوق موضوعه

    اصول کلی حقوق و حقوق موضوعه حقوق موضوعه اصل كلی حقوقی اعتبار اصول کلی حقوق دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقالات حقوق اصول کلی حقوق و حقوق موضوعه رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته حقوق اصول کلی حقوق و…

  • بررسی امکان پذیرش بیع با ثمن شناور در نظام حقوقی ایران و دیدگاه فقها و حقوقدانان

    بررسی امکان پذیرش بیع با ثمن شناور در نظام حقوقی ایران و دیدگاه فقها و حقوقدانان ثمن شناور بیع با ثمن شناور اعتبار بیع با ثمن شناور اعتبار بیع با ثمن شناور در فقه اعتبار بیع با ثمن شناور در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جو روانی اجتماعی کلاس 34 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق جو روانی اجتماعی کلاس 34 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری جو روانی اجتماعی کلاس ادبیات نظری جو روانی اجتماعی کلاس چارچوب نظری جو روانی اجتماعی کلاس فصل دوم پایان نامه جو روانی اجتماعی کلاس…

  • پرسشنامه بررسی ارتباط بین عدالت سازمانی ، تعهد سازمانی و عملکرد شغلی

    پرسشنامه بررسی ارتباط بین عدالت سازمانی ، تعهد سازمانی و عملکرد شغلی پرسشنامه عدالت سازمانی پرسشنامه تعهد سازمانی پرسشنامه عملکرد شغلی پرسشنامه عدالت تعاملی پرسشنامه عدالت رویه ای پرسشنامه تعهد عاطفی پرسشنامه تعهد مستمر پرسشنامه عملکرد نوآورانه پرسشنامه رابطه تعهد…

  • پرسشنامه استاندارد محقق ساخته سنجش عملکرد ریاضی

    پرسشنامه استاندارد محقق ساخته سنجش عملکرد ریاضی کلمات کلیدی : پرسشنامه عملکرد ریاضی دانلود پرسشنامه عملکرد ریاضی پرسشنامه استاندارد عملکرد ریاضی پرسشنامه محقق ساخته عملکرد ریاضی پرسشنامه عملکرد ریاضی محقق ساخته رفتن به سایت اصلی آزمون محقق ساخته برای سنجش…

  • پاورپوینت کتاب بازاریابی صنعتی دکتر محمد علی عبدالوند و دکتر هاشم نیکو مرام

    پاورپوینت کتاب بازاریابی صنعتی دکتر محمد علی عبدالوند و دکتر هاشم نیکو مرام کتاب بازاریابی صنعتی دکتر محمد علی عبدالوند دکتر هاشم نیکو مرام رفتن به سایت اصلی پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی دکتر محمد علی عبدالوند و دکتر هاشم…

  • پرسشنامه بررسی نگرش کارکنان در خصوص رابطه بین مشارکت کاربران و موفقیت سیستم های اطلاعاتی

    پرسشنامه بررسی نگرش کارکنان در خصوص رابطه بین مشارکت کاربران و موفقیت سیستم های اطلاعاتی پرسشنامه نگرش کارکنان پرسشنامه مشارکت کاربران پرسشنامه موفقیت سیستم های اطلاعاتی پرسشنامه رابطه بین مشارکت کاربران و موفقیت سیستم های اطلاعاتی رفتن به سایت اصلی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوشمندی رقابتی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوشمندی رقابتی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوشمندی رقابتی مبانی نظری هوشمندی رقابتی پیشینه تحقیق هوشمندی رقابتی پیشینه داخلی هوشمندی رقابتی پیشینه خارجی هوشمندی رقابتی پیشینه پژوهش هوشمندی رقابتی پیشینه نظری هوشمندی رقابتی…

  • بررسی اهل بیت در آیه تطهیر

    بررسی اهل بیت در آیه تطهیر آیه تطهیر آیه تطهیر چیست سوره آیه تطهیر اهل بیت در قرآن آیه تطهیر در تفسیر پیامبر دانلود پایان نامه آیه تطهیر دانلود پایان نامه معارف و الهیات اهل بیت در آیه تطهیر بررسی…

  • پرسشنامه بررسی ارتباط میان طراحی وب سایت با احساس و رفتار مصرف کننده

    پرسشنامه بررسی ارتباط میان طراحی وب سایت با احساس و رفتار مصرف کننده پرسشنامه طراحی وب سایت پرسشنامه احساس و رفتار مصرف کننده پرسشنامه رابطه طراحی وب سایت با احساس مصرف کننده پرسشنامه رابطه طراحی وب سایت با رفتار مصرف…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی مسیر شغلی یا كارراهه

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی مسیر شغلی یا كارراهه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مسیر شغلی مبانی نظری مسیر شغلی پیشینه تحقیق مسیر شغلی پیشینه داخلی مسیر شغلی پیشینه خارجی مسیر شغلی پیشینه پژوهش مسیر شغلی چارچوب نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری کارایی 50 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری کارایی 50 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری کارایی پیشینه تحقیق کارایی فصل دوم پایان نامه اندازه گیری کارایی مبانی نظری اندازه گیری کارایی پیشینه تحقیق اندازه گیری کارایی پیشینه داخلی اندازه گیری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق غنی سازی زندگی زناشویی 54 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق غنی سازی زندگی زناشویی 54 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه غنی سازی زندگی زناشویی مبانی نظری غنی سازی زندگی زناشویی پیشینه تحقیق غنی سازی زندگی زناشویی پیشینه داخلی غنی سازی زندگی زناشویی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی در آموزش عالی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی در آموزش عالی مبانی نظری بودجه ریزی عملیاتی در آموزش عالی دانلود مبانی نظری بودجه ریزی عملیاتی در آموزش عالی پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی در آموزش عالی ادبیات نظری بودجه ریزی…

  • پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفت دکتر سرلک و فراتی

    پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفت دکتر سرلک و فراتی پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفت دکتر سرلک و فراتی 11 فایل پاورپوینت برای هر فصل جداگانه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته دکتر سرلک و…

  • پرسشنامه ارزیابی تاثیر سیستم مدیریت یکپارچه بر عملکرد سازمان

    پرسشنامه ارزیابی تاثیر سیستم مدیریت یکپارچه بر عملکرد سازمان پرسشنامه عملکرد سازمان پرسشنامه سیستم مدیریت ims پرسشنامه سیستم مدیریت یکپارچه دانلود پرسشنامه سیستم مدیریت یکپارچه پرسشنامه استاندارد سیستم مدیریت یکپارچه رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه ارزیابی تاثیر…

  • پرسشنامه سازگاری زناشویی اسپانیر (1976)

    پرسشنامه سازگاری زناشویی اسپانیر (1976) کلمات کلیدی : پرسشنامه سازگاری زناشویی پرسشنامه سازگاری زن و شوهر پرسشنامه سازگاری زناشویی اسپینر پرسشنامه سازگاري زناشويي پرسشنامه سازگاری زناشویی اسپانیر دانلود پرسشنامه سازگاری زناشویی اسپانیر نمره گذاری پرسشنامه سازگاری زناشویی اسپانیر رفتن به…

  • دانش در مورد سیستمهای هوش مصنوعی : جستجوی یک استراتژی برای کاربرد آن

    دانش در مورد سیستمهای هوش مصنوعی : جستجوی یک استراتژی برای کاربرد آن دانش در مورد سیستمهای هوش مصنوعی جستجوی یک استراتژی برای کاربرد آن رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه چکیده مطالعات بر اساس منطق خودمعرفتی به عنوان یک…

  • مقاله شمع درجا (Bored pile)

    مقاله شمع درجا (Bored pile) شمع ریختنی شمع جایگزینی شمع های بتنی شمع بدون تغییر مکان اجرای شمع درجای بتنی دانلود مقاله شمع درجا رفتن به سایت اصلی شمع درجا (Bored pile)   معرفی شمع درجا از خانواده شمع های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش هیجانی و مدل های آن 66 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش هیجانی و مدل های آن 66 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری هوش هیجانی مبانی نظری مدل های هوش هیجانی پیشینه تحقیق مدل های هوش هیجانی پیشینه داخلی مدل های هوش هیجانی پیشینه خارجی…

  • انسان، جامعه و دستاورد حاصل از تعامل این دو

    انسان، جامعه و دستاورد حاصل از تعامل این دو الگوهای اجتماعی تعامل انسان و جامعه دانلود مقاله انسان، جامعه و دستاورد حاصل از تعامل این دو ویژگی های اساسی انسانی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق محیط مدرسه 50 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق محیط مدرسه 50 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه محیط مدرسه مبانی نظری محیط مدرسه پیشینه تحقیق محیط مدرسه پیشینه داخلی محیط مدرسه پیشینه خارجی محیط مدرسه پیشینه پژوهش محیط مدرسه پیشینه نظری…