پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

کلمات کلیدی :

دانلود رایگان پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده
پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده
پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه بهمن فروزنده
پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر
پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی فروزنده
پاورپوینت مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده

رفتن به سایت اصلی

دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده، در قالب pptx و در 156 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

فصل اول: ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان

فعالیت های اقتصادی در جهان اقتصادی

تحولات اقتصاد جهانی

شکاف درآمد

راه حل کاهش فاصله درآمدی

محیط زیست و بازاریابی متعهد اجتماعی

پیشرفتهای تکنولوژیک

مشتری قدرتمند

مفاهیم اساسی بازاریابی

نیاز، خواسته، تقاضا

کالا (محصولات و خدمات)

مبادله و معاملات

روابط و شبکه ها

بازارها

بازاریابان و مشتریان

سیستم بازاریابی ساده

ساختار جریانات در یک اقتصاد مبادلاتی نوین

ساختار جریانات در یک اقتصاد مبادلاتی نوین

مدیریت بازاریابی

نیروهای اصلی یک سیستم بازاریابی نوین

حالات هشت گانه تقاضا و وظایف بازاریاب

مفهوم تولید در فعالیتهای اقتصادی

مفهوم کالا در فعالیتهای اقتصادی

مفهوم فروش در فعالیتهای اقتصادی

مفهوم بازاریابی در فعالیتهای اقتصادی

مقایسه مفهوم فروش و بازاریابی

بازاریابی یکپارچه

بازاریابی داخلی/ خارجی

مقایسه نمودارهای سازمانی سنتی و نوین

سیر تکاملی نظریات نقش بازاریابی در شرکت

بازاریابی اجتماعی

 

فصل دوم : تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده

فایده از نظر مشتری

احساس خوشایند یا ناخوشایند فرد در نتیجه مقایسه ادراکات و انتظارات

زنجیره ژنریک فایده (پورتر)

زنجیره فایده راه ایجاد فایده بیشتر برای مشتری

جلب مشتریان و حفظ آنها

محاسبه هزینه مشتریان از دست رفته

بازاریابی رابطه با مشتری

سطوح سرمایه گذاری مورد نیاز در ایجاد رابطه با مشتری

ابزارهای ایجاد علاقه و رضایت در مشتری

سودآوری مشتری

اجزای بازاریابی کیفیت فراگیر

 

فصل سوم: غلبه بر بازارها با استفاده از برنامه ریزی استراتژیک بازارگرا

درک برنامه ریزی و بازاریابی استراتژیک

مفهوم استراتژیک و مدیریت استراتژیک

سطوح برنامه بازاریابی

فرایند برنامه ریزی، اجرا و کنترل استراتژیک

ماهیت واحدهای اقتصادی با عملکرد بالا

سازمان و فرهنگ سازمانی

برنامه ریزی استراتژیک در سطح کلان و بخشی

تعیین رسالت کلان شرکت

ویژگیهای مأموریت خوب

تأسیس واحد فعالیت استراتژیک

مدل گروه مشاوره ای بوستون

مدل جنرال الکتریک

برنامه ریزی برای رشته فعالیت های جدید

سه خط مشی رشد متمرکز

فرایند برنامه ریزی استراتژیک واحد اقتصادی

دو نظریه درباره فرایند فایده رسانی

تجزیه و تحلیل فرصتهای بازاریابی

P4 فروشدگان در مقابل C4 مشتریان

مدیریت تلاشهای بازاریابی و اجرای برنامه بازاریابی

خلاصه فرایند بازاریابی

 

فصل چهارم: مدیریت اطلاعات بازاریابی و اندازه گیری تقاضا

سیستم اطلاعات بازاریابی چیست؟

منابع اطلاعاتی

سیستم مدارک داخلی

گردش دستور پرداخت

سیستم های گزارش فروش

سیستم اخبار و اطلاعات بازاریابی

سیسم تحقیقات بازاریابی

فرایند تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی خوب

عوامل غلبه بر موانع تحقیقات بازاریابی

سیسم پشتیبان تصمیم گیری بازاریابی

ویژگیهای تحقیقات خوب

 

فصل پنجم کتاب: بررسی محیط بازاریابی

نیازها و روندها در محیط های کلان

محیط جمعیت شناختی

محیط اقتصادی

محیط طبیعی

چهار روند مهم در محیط طبیعی

محیط تکنولوژیک

محیط سیاسی/ قانونی

محیط اجتماعی/ فرهنگی

 

فصل ششم: تجزیه و تحلیل بازار مصرف کننده و رفتار خریدار

عوامل اصلی مؤثر بر رفتار خرید

عوامل فرهنگی

عوامل اجتماعی

عوامل شخصی

عوامل روان شناختی

نظریات انگیزشی

درک

یادگیری

باورها و عقاید

فرایند خرید

نقش خرید

رفتار خرید

مراحل فرایند تصمیم گیری خرید

مدل پنج مرحله ای فرایند خرید مصرف کننده

استفاده و دور ریزی کالا

 

فصل هفتم: تجزیه و تحلیل بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری

شرکتهای تجاری

خرید سازمانی چیست؟

بازار تجاری و مقایسه آن با بازار مصرف کننده

ویژگی های بازار تجاری

وضعیت های خرید

خرید و فروش سیستمی

مرکز خرید

عوامل اصلی تاثیرگذار بر خریداران تجاری

فرآیند خرید صنعتی یا چارچوب شبکه خرید

تولید ناب

 

فصل هشتم: اندازه گیری و پیش بینی تقاضا

 

تعریف بازار

ویژگی های افراد در بازار

بازار از نظر دسترسی

اندازه گیری تقاضای فعلی بازار

تقاضای کل بازار

برآورد ناحیه تقاضای بازار

پیش بینی تقاضای آینده

 

فصل نهم: تعيين قسمت بازار و انتخاب بازارهاي هدف

محل بازاریابی هدفمند

قسمت‌بندي (بخش بندی) بازار

انواع قسمت های کوچک بازار

مزایای بازاریابی قسمتی نسبت به بازاریابی انبوه

بازاریابی تخصصی

مشخصات بازار تخصصی

بازاریابی محلی

بازاریابی انفرادی

استفاده از مشخصات جمعیت شناختی یا کسب زندگی برای بخش بندی بازار

روش قسمت‌بندي بازار

مباني قسمت‌بندي بازار (متغیرهای اصلی قسمت بندی بازارهای مصرفی)

مشخصات مصرفی

واکنش های مصرفی نسبت به مزایای مورد انتظار، اوقات مصرف یا نام تجاری کالا

قسمت بندی جغرافیایی

قسمت بندی جمعیت شناختی

قسمت بندی روانشناختی

قسمت بندی رفتاری

مباني قسمت‌بندي بازار (قسمت بندی بازارهای تجاری)

شرايط قسمت‌بندي كارامد

شرایط قسمتهای بازار برای مفید بودن

پنج الگوی انتخاب بازار هدف

بازاریابی غيرتفکیکی

بازاریابی تفکیکی

تفاوت بازاریابی تفکیکی و غیرتفکیکی

انتخاب بازار هدف با رعایت اصول اخلاقی

 

توضیحات:

کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده، از جمله منابع مهم درسهای مدیریت بازاریابی و اصول بازاریابی رشته های مجموعه مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت نه فصل اول این کتاب می باشد که در حجم 156  اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعلق سازمانی 36 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعلق سازمانی 36 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تعلق سازمانی مبانی نظری تعلق سازمانی پیشینه تحقیق تعلق سازمانی پیشینه داخلی تعلق سازمانی پیشینه خارجی تعلق سازمانی پیشینه پژوهش تعلق سازمانی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت و ارائه کامل برنامه ریزی منابع سازمانی

    پاورپوینت و ارائه کامل برنامه ریزی منابع سازمانی ERP مدیریت یکپارچه حسابداری مدیریت برنامه ریزی منابع سازمانی Enterprise Resource Planning تاریخچه ERP تعریف ERP علل بکارگیری سیستم ERP هزینه واقعی ERP چقدر است؟ مزایا و معایب سیستم ERP سیستم همکاری…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری بهزیستی معنوی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری بهزیستی معنوی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بهزیستی معنوی مبانی نظری بهزیستی معنوی پیشینه تحقیق بهزیستی معنوی پیشینه داخلی بهزیستی معنوی پیشینه خارجی بهزیستی معنوی پیشینه پژوهش بهزیستی معنوی پیشینه نظری بهزیستی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها 2

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها 2 مبانی نظری تحلیل پوششی داده ها ادبیات و مبانی نظری تحلیل پوششی داده ها پیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها دانلود پیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده ها دانلود مبانی نظری…

  • پرسشنامه اثر بخشی آموزش خلاقیت بر توانمندسازی کارکنان

    پرسشنامه اثر بخشی آموزش خلاقیت بر توانمندسازی کارکنان پرسشنامه اثر بخشی آموزش خلاقیت پرسشنامه خلاقیت پرسشنامه توانمندسازی کارکنان پرسشنامه تاثیر آموزش خلاقیت بر توانمندسازی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه  رشته مدیریت پرسشنامه اثر بخشی آموزش خلاقیت بر توانمندسازی کارکنان    …

  • بررسی تأثیر بانکداری اینترنتی بر رضایت مشتریان

    بررسی تأثیر بانکداری اینترنتی بر رضایت مشتریان بانکداری بانکداری اینترنتی مشتری بانک رضایت مشتری بررسی تأثیر بانکداری اینترنتی بر رضایت مشتریان دانلود مقاله مدیریت دانلود مقالات ترجمه شده مدیریت دانلود مقالات ترجمه شده رشته مدیریت رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • تأثیر کاربید تانتالیوم و کاربید وانادیم بر خواص ساختاری و مکانیکی نانوهاردمتالهای کاربید تنگستن - کبالت

    تأثیر کاربید تانتالیوم و کاربید وانادیم بر خواص ساختاری و مکانیکی نانوهاردمتالهای کاربید تنگستن - کبالت کاربید تانتالیوم کاربید وانادیم نانوهاردمتالهای کاربید تنگستن کبالت خواص ساختاری نانوهاردمتالهای کاربید تنگستن کبالت دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی مواد دانلود پایان نامه…

  • مطالعه و شناخت ساختار سرعتی و عمقی پوسته فلات ایران با روش وارون سازی زمانهای رسید امواج طولی زلزله های ثبت شده

    مطالعه و شناخت ساختار سرعتی و عمقی پوسته فلات ایران با روش وارون سازی زمانهای رسید امواج طولی زلزله های ثبت شده ساختمان سرعتی پوسته در اصفهان امواج طولی زلزله پوسته فلات ایران ساختار سرعتی و عمقی پوسته فلات ایران…

  • پرسشنامه بررسی اثربخشی سرمایه فکری بر عملکرد مالی صنعت بانکداری

    پرسشنامه بررسی اثربخشی سرمایه فکری بر عملکرد مالی صنعت بانکداری پرسشنامه مدیریت سرمایه فکری دانلود پرسشنامه سرمایه فکری بونتیس دانلود پرسشنامه سرمایه فکری پرسشنامه عملکرد سازمانی پرسشنامه عملکرد مالی پرسشنامه عملکرد مالی صنعت بانکداری پرسشنامه تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد…

  • شهرستان آق قلا و ترکمن و آسیب شناسی دیوار تاریخی گرگان

    شهرستان آق قلا و ترکمن و آسیب شناسی دیوار تاریخی گرگان مکانهای باستانی شهرستان آق قلا و ترکمن آسیب شناسی دیوار تاریخی گرگان دانلود مقاله رشته جغرافیا و باستان شناسی دانلود مقاله جغرافیا و باستان شناسی سیستم همکاری در فروش…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش امر به معروف و نهی از منکر در عرصه عفاف و حجاب

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش امر به معروف و نهی از منکر در عرصه عفاف و حجاب مبانی نظری عفاف و حجاب پیشینه تحقیق عفاف و حجاب مبانی نظری و پیشینه تحقیق عفاف و حجاب پیشینه پژوهش عفاف و حجاب…

  • پروپوزال ارزیابی میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان

    پروپوزال ارزیابی میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان پروپوزال مدیریت دانش اثربخشی مدیریت دانش سنجش اثربخشی مدیریت دانش محاسبه اثربخشی مدیریت دانش با تکنیک فرآیند تحلیل شبکه ای سنجش اثربخشی مدیریت دانش در دانشگاه پروپوزال میزان اثربخشی مدیریت دانش…

  • تحلیل آثار نقاشان معاصر با توجه به منظره پردازی و درک فضای معاصر نقاشی ایران

    تحلیل آثار نقاشان معاصر با توجه به منظره پردازی و درک فضای معاصر نقاشی ایران نقد تخیلی نقاشی معاصر ایران نقاشان معاصر ایران مفهوم طبیعت در آثار نقاشی نقد تخیلی نقاشی معاصر ایران تحلیل آثار نقاشان معاصر با توجه به…

  • فلسفه اعطای ایقاع طلاق به زوج از سوی شارع و دلایل و مستندات آن

    فلسفه اعطای ایقاع طلاق به زوج از سوی شارع و دلایل و مستندات آن اختيار زوج در طلاق تفاوت تفويض با نهادهاي مشابه تفاوت تفويض با توکيل تفاوت تفويض با تمليک دلايل و مستندات واگذاري اختيار طلاق به زوج دلايل…

  • تکنیک های داده کاوی در تحلیل پایگاه داده های حوادث

    تکنیک های داده کاوی در تحلیل پایگاه داده های حوادث مقاله داده کاوی کاربرد داده کاوی تاریخچه داده کاوی روش های داده کاوی تکنیک های داده کاوی تحقیق در مورد داده کاوی ارزیابی ریسک حوادث با داده کاوی تحلیل حوادث…

  • نظریه های انگیزش پیشرفت تحصیلی و عوامل موثر بر آن

    نظریه های انگیزش پیشرفت تحصیلی و عوامل موثر بر آن انگیزش پیشرفت تحصیلی انگیزش پیشرفت تحصیلی هرمنس انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان عوامل موثر بر انگیزش پیشرفت تحصیلی تاثیر انگیزش بر پیشرفت تحصیلی رابطه انگیزش با پیشرفت تحصیلی تعریف انگیزش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی در آموزش عالی 80 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی در آموزش عالی 80 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری بودجه ریزی عملیاتی در آموزش عالی دانلود مبانی نظری بودجه ریزی عملیاتی در آموزش عالی پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی در آموزش…

  • رفتار آشوبگونه مدل شبکه عصبی و هماهنگ سازی نمایی آن

    رفتار آشوبگونه مدل شبکه عصبی و هماهنگ سازی نمایی آن شبکه عصبی شبکه عصبی مصنوعی الگوریتمهای ژنتیک در تجارت رفتار آشوبگونه مدل شبکه عصبی هماهنگ سازی نمایی شبكه های عصبی آشوبگونه شبکه های عصبی مصنوعی دانلود پایان نامه هوش مصنوعی…

  • دانلودتحقیق کارآموزی 24 ص

    دانلودتحقیق کارآموزی 24 ص کلمات کلیدی : دانلودتحقیق کارآموزی 24 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : تحقیق کارآموزی 24 ص فرمت : .DOC تعداد صفحه/اسلاید : 26 حجم : 7 مگابایت «بسمه تعالی» موضوع : تحقیق کارآموزی فصل…

  • مهارت و معیارهای ارزیابی در صفحات وب (آپدیت شده)

    مهارت و معیارهای ارزیابی در صفحات وب (آپدیت شده) برنامه های سازمانی مهارت ارزیابی صفحات وب معیارهای ارزیابی در صفحات وب روشهای تست و ارزیابی وب سایت دانلود پایان نامه مهندسی نرم افزار مهارت و معیارهای ارزیابی در صفحات وب…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با DEA

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با DEA مبانی نظری ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک…

  • بررسی کامپوزیتها و انواع آن بر تاکید بر تولید کامپوزیتهای زمینه فلزی

    بررسی کامپوزیتها و انواع آن بر تاکید بر تولید کامپوزیتهای زمینه فلزی انواع کامپوزیت ها کامپوزیتهای زمینه فلزی کامپوزیتهای زمینه فلزی انواع کامپوزیت های زمینه فلزی روش های تولید کامپوزیت زمینه فلزی روشهای تولید کامپوزیتهای زمینه فلزی تولید کامپوزیت با…

  • پاورپوینت تئوری های اثباتی حسابداری (فصل سوم کتاب تئوری حسابداری تألیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد)

    پاورپوینت تئوری های اثباتی حسابداری (فصل سوم کتاب تئوری حسابداری تألیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد) پاورپوینت فصل سوم کتاب تئوری حسابداری نیکومرام و بنی مهد با عنوان تئوری های اثباتی حسابداری پاورپوینت تئوری های اثباتی حسابداری پاورپوینت فصل…

  • پاورپوینت راه اندازی کسب و کار: 24 گام برای موفقیت کسب و کارهای نوپا

    پاورپوینت راه اندازی کسب و کار: 24 گام برای موفقیت کسب و کارهای نوپا کلمات کلیدی : پاورپوینت راه اندازی کسب و کار: 24 گام برای موفقیت کسب و کارهای نوپا راه اندازی کسب و کار: 24 گام برای موفقیت…

  • پرسشنامه تعارضات زناشویی ثنایی 54 سوالی

    پرسشنامه تعارضات زناشویی ثنایی 54 سوالی کلمات کلیدی : پرسشنامه mcq پرسشنامه اختلافات زناشویی پرسشنامه تعارض زناشویی ثنایی پرسشنامه تعارض زناشویی براتی و ثنایی پرسشنامه تعارضات زناشویی 54 سوالی پرسشنامه تعارض زناشویی mcq پرسشنامه تعارضات زناشویی تجدید نظر شده دانلود…